Opgelost
Opgelost
Na 57 minuten

De storing is afgemeld, alles is weer stabiel. Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak.

Herstellende
Na 20 minuten

Zojuist het volgende bericht ontvangen van onze leverancier:

Omstreeks 17.10 ervaarde we een storing op de core van ons netwerk op de locatie Enschede.

Rond 17.30 is deze storing verholpen.

Echter zijn er nog een aantal diensten nog niet helemaal teruggekomen, daar wordt nu aan gewerkt. Verwacht is alles rond 18.30 weer helemaal gezond te hebben.

Binnenkort meer info.

Geïdentificeerd
Na 7 minuten

Het lijkt mis te gaan de bij onze uplink-provider, waar het probleem momenteel word onderzocht.

Wij zullen een update plaatsen zodra er meer informatie bekend is.

In onderzoek

Sommige gebruikers ondervinden momenteel problemen met één of meerdere van onze diensten.

Wij zullen een update plaatsen zodra er meer informatie bekend is.

Excuses voor het ongemak.

Begon om:

Betrokken onderdelen
  • Cloud
    • Hosted Desktop
    • IAAS / VPS
    • Microsoft 365
  • Connectiviteit
    • Datacenter en Colocatie
    • Internetverbinding
    • Straalverbinding
  • E-Mail
    • Hosted Exchange
    • Spamfilter
  • Webhosting
    • DNS
    • Shared en Reseller Webhosting