Het onderhoud is voltooid.
Het onderhoud is gestart. We houden je op de hoogte van de voortgang.
Gedurende deze periode zal er gepland spoed onderhoud worden uitgevoerd door BrightAccess op het glasvezelnetwerk, u kunt hierdoor een korte onderbreking ervaren.
BrightAccess meld het volgende: Gedurende deze periode zal er 2 keer een onderbreking in de dienstverlening plaatsvinden van ongeveer 30 - 60 minuten. Na afronding van de werkzaamheden komt de verbinding vanzelf weer online.
Wij zullen u indien nodig op de hoogte brengen van eventuele updates gedurende het onderhoud.
Heeft u vragen of opmerkingen met betrekking tot dit onderhoud, neem dan contact met ons op.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belpictogram op de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Connectium, weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over Connectium.