We hebben het probleem verholpen, de oorzaak was een te hoge temperatuur van de apparatuur waardoor deze zich automatisch uitschakelde. Na het creëren van meer ventilatie en het herstarten werkt alles weer naar behoren.
We houden de situatie met de huidige temperaturen extra in de gaten.
Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak.
We hebben de oorzaak van het probleem gevonden en zijn bezig met het herstellen.
Sommige klanten ondervinden momenteel problemen met hun straalverbinding in Rijssen, de oorzaak word onderzocht.
Wij zullen een update plaatsen zodra er meer informatie bekend is.
Excuses voor het ongemak.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belpictogram op de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Connectium, weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over Connectium.