We hebben het probleem verholpen. Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak.
Update - We're still experiencing issues with mobile performance. Our engineers are working on a solution. A new update will be provided at 18:30 or earlier when available.
De Leverancier meld de oorzaak van het probleem te hebben gevonden en zijn bezig met het herstellen.
(Identified - We are implementing a fix right now, first vamo is functional again. We expect everything to be back online at 14:15.)
Update - Unfortunately the performance issues of our VAMO services are still ongoing. Our core voice engineers are investigating and working closely with our mobile carrier to drill down towards the root-cause. We will update this page again shortly when certain progress has been made.
Sommige gebruikers ondervinden momenteel problemen met hun VaMo Mobiele telefonie. De storing is in onderzoek bij onze netwerk leverancier, wij zullen een update plaatsen zodra er meer informatie bekend is.
Excuses voor het ongemak.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belpictogram op de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Connectium, weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over Connectium.