We hebben het probleem verholpen. Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak.
Sommige klanten ondervinden momenteel problemen met hun internetverbinding en/of verbinding naar onze cloud. Dit word veroorzaakt door een storing bij 1 van onze uplink providers, we hebben deze uplink zojuist uitgeschakeld en verkeer zal worden omgeleid via andere routes.
Dit neemt enkele minuten in beslag.
Wij zullen een update plaatsen zodra er meer informatie bekend is.
Excuses voor het ongemak.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belpictogram op de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Connectium, weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over Connectium.