Migratie xelion1.connectium.nl

dinsdag, 13 juni 2 uur en 59 minuten
Voltooid
Voltooid

Het onderhoud is voltooid.

Bezig

Het onderhoud is gestart. We houden je op de hoogte van de voortgang.

Gepland

Op dinsdag 13 juni van 21:00 tot 23:59 uur staat er een migratie gepland van de server xelion1.connectium.nl. Klanten op deze server hebben ook een mail met onderstaande informatie van ons ontvangen.

Tijdens de migratie verliezen uw telefoontoestellen en de softphone applicatie op uw PC korte tijd (1 tot 2 minuten) hun verbinding met de Xelion server. Deze verbindingen worden automatisch hersteld, hier hoeft u niets voor te doen.

Smartphone App

Maakt u gebruik van de Xelion 8 Smartphone App? Dan moet u na de migratie opnieuw aanmelden in de App. Zodra uw omgeving is verhuisd ontvangt u een SMS met daarin het bericht dat uw nummer is geregistreerd op een nieuwe Xelion omgeving, vanaf dat moment moet u opnieuw inloggen zodra u de app start.

Uitleg voor het aanmelden op de app kan u vinden via onderstaande links:

Apple iPhone: https://userdocs.xelion.com/xelion-8-android-app/v8.0/#id-(v8.02)Xelion8AndroidAPP-2.InloggenindeXelion8app

Android: https://userdocs.xelion.com/ios/v8.1.0/#id-(v8.1.0)Xelion8iOSapp-2.1InloggenviaCommunity(SMS)community

Maakt u geen gebruik van de app op uw mobiele telefoon dan hoeft u niks te doen.

Waarom deze migratie?

Sinds de migratie van Xelion 7 naar Xelion 8 draait het platform op servers van Xelion, de afgelopen tijd hebben wij helaas regelmatig problemen/storingen ervaren op de infrastructuur van Xelion. Wij hebben daarom besloten (in overleg met Xelion) om onze klanten te verhuizen naar een eigen Xelion 8 server, door deze migratie naar een eigen server, zijn wij niet afhankelijk van invloeden van andere Xelion klanten.

Begon om:

Betrokken onderdelen
  • VoIP Telefonie
    • Xelion