De storing werd toch niet veroorzaakt door OpenPeering maar door een defecte switch bij de AMS-IX (een landelijk groot internet knooppunt), het probleem is door de AMS-IX verholpen.
Het incident is verholpen, we houden de situatie nauwlettend in de gaten. Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak.
De oorzaak van de storing lijkt bij OpenPeering te liggen, OpenPeering verzorgt connectiviteit tussen grote internet exchanges zoals de AMS-IX en NL-IX. We hebben het verkeer omgeleid via andere routes, zodat we geen last meer hebben van de storing bij OpenPeering.
Maak je gebruik van een andere internet provider dan kan je uiteraard nog problemen ervaren, tot dat jouw provider andere routes instelt of OpenPeering het probleem verholpen heeft.
Sommige gebruikers ondervinden momenteel problemen op het Xelion VoIP platform, Xelion heeft dit probleem in onderzoek.
Het lijkt een connectiviteitsprobleem te zijn in het datacenter in Amsterdam welke gebruikt word door Xelion.
Wij zullen een update plaatsen zodra er meer informatie bekend is.
Excuses voor het ongemak.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belpictogram op de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Connectium, weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over Connectium.