De storing is afgemeld, alles is weer stabiel. Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak.
Zojuist het volgende bericht ontvangen van onze leverancier:
Omstreeks 17.10 ervaarde we een storing op de core van ons netwerk op de locatie Enschede.
Rond 17.30 is deze storing verholpen.
Echter zijn er nog een aantal diensten nog niet helemaal teruggekomen, daar wordt nu aan gewerkt. Verwacht is alles rond 18.30 weer helemaal gezond te hebben.
Binnenkort meer info.
Het lijkt mis te gaan de bij onze uplink-provider, waar het probleem momenteel word onderzocht.
Wij zullen een update plaatsen zodra er meer informatie bekend is.
Sommige gebruikers ondervinden momenteel problemen met één of meerdere van onze diensten.
Wij zullen een update plaatsen zodra er meer informatie bekend is.
Excuses voor het ongemak.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belpictogram op de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Connectium, weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over Connectium.