De oorzaak was een netwerk provider/uplink van Xelion. De problemen zijn verholpen.
Wij zien een verhoogde latency, er lijken netwerk problemen en/of vertragingen te zijn op het netwerk van Xelion.
Sommige gebruikers ondervinden momenteel problemen op het Xelion VoIP platform.
Wij zullen een update plaatsen zodra er meer informatie bekend is.
Excuses voor het ongemak.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belpictogram op de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Connectium, weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over Connectium.