We hebben de oorzaak van de storing achterhaald, er zat een bug in Corosync (3.1.2), dit is het onderdeel wat de cluster configuratie van de cluster nodes synchroniseert.
Zojuist hebben we hierom alle servers voorzien van de laatste versie van Corosync (3.1.5). De installatie van deze update heeft geen impact gehad op de bereikbaarheid.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
We hebben het probleem verholpen. Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak.
We hebben de oorzaak van het probleem gevonden en zijn bezig met het herstellen.
Sommige gebruikers ondervinden momenteel problemen met één of meerdere van onze cloud diensten.
Wij zullen een update plaatsen zodra er meer informatie bekend is.
Excuses voor het ongemak.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belpictogram op de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Connectium, weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over Connectium.