Eurofiber heeft de schade aan de glasvezel hersteld. Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak.
Het betreft een storing bij Eurofiber, alles is inmiddels weer online via andere routes.
Uitzondering hierop zijn verbinding via ons over het KPN WEAS netwerk
Er zijn problemen met de glasvezel richting Amsterdam (Nikhef), we leiden het verkeer om via andere routes, dit kan enkele minuten duren.
Sommige klanten ondervinden momenteel problemen met hun internetverbinding.
Wij zullen een update plaatsen zodra er meer informatie bekend is.
Excuses voor het ongemak.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belpictogram op de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Connectium, weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over Connectium.