De storing is verholpen en we hebben de poort weer ingeschakeld.
Het uitzetten van de poort heeft eventuele packet loss, welke je korte tijd hebt kunnen ervaren voor verkeer via de Speed-IX, verholpen.
We zullen de poort weer inschakelen zodra Speed-IX de problemen heeft verholpen.
We ervaren zojuist een storing op de Speed-IX, één van de internet Exchanges waar wij gebruik van maken.
Om problemen binnen ons netwerk te voorkomen, hebben we de poort uitgeschakeld, verkeer wordt omgerouteerd via andere netwerken.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belpictogram op de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Connectium, weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over Connectium.