De problemen zijn verholpen. Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak.
Er lijken op dit moment wat routerings problemen binnen het KPN/RoutIT netwerk te zijn, we monitoren de situatie.
We hebben het probleem verholpen. Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak.
De wijziging om de problemen te verhelpen is zojuist doorgevoerd, met enkele minuten zal uw verbinding weer online komen.
Een deel van onze klanten ervaart problemen met de straalverbinding in Rijssen.
Om 10:00 uur zullen wij de frequentie aanpassen om de storing te verhelpen, de verbinding zal hierdoor voor 5 tot 10 minuten wegvallen.
Excuses voor het ongemak.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We hebben je bestaande abonnement gevonden en hebben een beveiligde link per e-mail gestuurd om je voorkeuren aan te passen.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer je op andere diensten via het belpictogram op de abonneerknop op de statuspagina.
Je ontvangt geen statusupdates meer van Connectium, weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over Connectium.